tirsdag 31. mars 2009

Farvel mars....






Tenk så er vi ferdig med mars også, om noen timer da. Det er helt utrolig så fort denne måneden har flydd avsted.
Og mars bød oss ikke akkurat noe vennlig farvel, derfor har jeg satt inn noen bilder som minner om sommer og varme. Været i dag skal jeg ikke utdype noe nærmere, bare si at det har vært veldig fint innevær. Akkurat nå er det ikke så aller verst ute heller, det er opphold og 5,5°C.
-
I går fikk jeg vite at jeg hadde vunnet et fint egg, i dag lå det i postkassa. Yiihaa! Og i tillegg kom nytt Hagetidende. Nå har jeg sikret lesestoff til langt over påske med bøkene som kom før helga og hagebladet som kom i dag. Jeg må nok kutte ut kryssordbladet til denne påska for jeg rekker da ikke over alt. Skal da ha tid til å stelle og gi omsorg til plantebarna også.
Og så er det påskekrim på TV. Og så hekta som jeg er på krim ser dette ut til å bli en travel påske:-)) Her blir det harde prioriteringer, for jeg skal da ha tid til å være litt sosial også. Ikke helt alvor dette da....
-
Hva jeg har skufla bort dagen i dag med vet jeg nesten ikke, bare at den har gått fort unna. Måtte en tur ut til kommunehovedstaden for å kjøpe noen gaver jeg måtte få avsted i posten i dag. Ellers har det bare blitt litt småplukk her og der, og sånn går no dagan.....
Om tre timer snur vi kalenderbladet over på april....

3 kommentarer:

Elin sa...

Ja, mars tok et stormende farvel gitt !!
Var redd for drivhuset mitt skulle fly i fillebiter igjen, men heldigvis det gikk bra. Værre gikk det med paviljongen vi har hatt stående ute i vinter,uten tak vel å merke. Det hadde bikket og lå knekt, skakt og skeivt nede på terrassen. Ja,ja....

IngunnBW sa...

Endelig spril ja! Løfterike deilige april, nå blir det nok vår her hos oss også :) Så heldig du var som vant et av de fine eggene! Gratulerer :)

orchis sa...

Her i landet sier de "Abril, águas mil" = April, vann til tusen. Vel, vi får se om det blir regnfullt i år. Har egentlig bare stemt én gang på mine snart 9 år her. Litt regn hadde for øvrig ikke skadet.
Ha en strålende april!