mandag 23. mars 2009

Mandag morgen....


Mandag morgen og vi begynner på den siste hele uka i mars. Hvor i all verden har denne marsmåneden blitt av??
I går hadde vi en lynvisitt av vinteren på ettermiddagen og kvelden. Mulig det var bare for å si takk for denne gang. Vi var en tur over Ørskogfjellet på ettermiddagen, og da vi skulle hjem igjen hadde vi et skikkelig snøvær.
Ikke noe av snøen ble liggende, heldigvis.
I dag tegner det til å bli en riktig fin dag. Det er lettskyet, temperaturen er på vei oppover og det er like før sola kommer fram.
Har ikke lagt noen spesielle planer for dagen, først må morgenkaffen begynne å virke.
Med dagens bilde av tulipaner ønsker jeg alle som titter innom bloggen en fin mandag:-)
--
Senere på dagen:
-
Dagen som tegnet til å bli så fin, ble ikke det likevel. Det har skyet over og det kommer noen snøfjon fra oven. Håper det ikke blir noe mer av dette for nå vil jeg ikke ha mer vinter.
Jeg får glede meg over "Hagen for alle" vedlagt en DVD om stauder som kom i postkassa i dag.
DVD'n er visst en av en serie som heter Hageskolen. Må se nærmere på dette tilbudet.

3 kommentarer:

Mokki sa...

Sukk ja... vi fikk masse snø i helga. Ser riktig nok ut som at den er litt sånn blaut og snarsmelta. Håper på litt vårfornemmelse til påske...

Berit sa...

Vi var også ute i den snøføyka over Ørskogfjellet! Resten av veien var heldigvis bedre.

Nina i Paradiset sa...

Fikk ikke noen DVD i bladet, jeg!
??
Bare en enesta varmegrad her nå kl halv midnatt! :(