søndag 17. juli 2011

Opptelling i frøboksen


Bilde fra 2009. Krukker med canna, geranium maderense og melianthus major. I bakgrunnen en krukke med pyntegress og dichondra "Silver falls"
.
I tillegg til frøene som jeg satte på frøkjøplisten har jeg liggende frø av Mirabilis, frø jeg sanket på Kreta i 2010, Nicandra variegated, sanket i 2010, Blodbeger, sanket i 2010, Canna, frø fra orchis i 2009 tror jeg.
Nå tror jeg at jeg har nok frø, men er omtrent sikker på at jeg kommer til å bestille noen flere sorter fra Summer Hill Seeds og Impecta senere i vinter.
Jeg håper bare vi får en snillere vinter enn den vi hadde sist vinter, den kulda orker jeg ikke en vinter til.
Nå skal jeg ha en tur ned i drivhuset og se om pelargonbarna. Det er pelargoner jeg sådde i vår av frø kjøpt fra Impecta og SHS.

Ingen kommentarer: