lørdag 28. januar 2012

Leseglede..


Nå har jeg begynt å lese "La Peregrina", en bok som er en frittstående oppfølger til "Senor Peregrino".
Dette er den femte romanen av Cecilia Samartin. En bok som det er vanskelig å legge fra seg når en først har begynt på den, akkurat som de tidligere bøkene hun har skrevet.

I posten i dag kom frøa jeg bestilte fra Impecta på tirsdag denne uka. Frøa av Acanthus mollis er fila forsiktig og lagt i vann. Iflg. såanvisning på pakken skal de ha to døgn i vann, så da får jeg så alle frøa som kom etter helga.

Nå er det helg, og jeg skal bare kose meg med lesestoff, litt Tv og ut å gå en liten tur og hilse på sola. Den tittet inn på kjøkkenet i dag. Det var første glimtet denne vinteren. Ikke så lenge vi så den, men det blir lengre for hver dag framover.

God helg til alle som ser innom bloggen:-)

3 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Ha en fortreffelig god helg, med kjempegodt lesestoff og frø!

Vivishagerom sa...

Jeg er så glad i å lese bøker, og det finnes så mange gode bøker der ute. Denne står også på leselista mi!
Ønsker deg en flott søndag.

Randines hageblogg sa...

Kjekt med gode bøker og frøposer mens vi venter på våren.

Ha en fortsatt fin søndag!