søndag 19. februar 2012

Fastelavnssøndag



Det var hvitt ute da vi sto opp i dag. Plutselig hadde vinteren blitt hvit. Det er bare ett gode med denne hvite guffa, den skjuler all småkvisten som ligger strødd utover plena.
Husbonden måtte fyre opp fresen for å få unna snøen i nedkjørsla.
Bonnie storkoser seg ute i snøen.
Jeg koser meg i godstolen med å lese,
ta en tur på planterommet og se om småplantene,
ta en tur i drivhuset og sjekke at alt står bra til,
ha ut mat til småfuglene.
Spise boller fyllt med krem og vaniljekrem.
Kort sagt, vi har hatt en fin søndag.....

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fin søndag, inne... Jeg liker ikke dette hvite som kommer dalende, derfor drømmer jeg meg vekk på bloggen. Takk for besøket! Likte du stedet?

Ønsker deg en fin uke!

Turid sa...

Her er snø i lange baner enda. Det ser iallefall ut som hunden liker det hvite :) Ha en strålende mandag.

Randines hageblogg sa...

Fine vinterbilder, spesielt av hunden som koser seg i snøen.
Her har snøen allerede regnet vekk igjen.

Ha en fin uke med småplanter og lesestoff!