lørdag 23. april 2016


Ett år går fort.

Nå er det faktisk gått et helt år siden jeg sist var innom bloggen. Ikke en bokstav er blitt skrevet siden jeg var innom her sist. Jeg er neimen ikke helt sikker på om bloggen fungerer enda :)

Årstiden vi er inne i nå sier det er vår, men ett blikk ut vinduet sier noe annet. Her er vinteren kommet tilbake for fullt. Heldigvis er det ikke noe tele i bakken, så den snøen som kommer vil nok forsvinne raskt. Og når været sier innesysler, ja da får en bare finne på noe å trøye seg med inna. Siden såing og hagebruk er avsluttet, har jeg måtte finne meg andre hobbyer. Og en av de hobbyene er den store trenden som er kommet siste året - nemlig fargelegging for voksne. En trend som har tatt fullstendig av. Denne har også jeg hevet meg på. Tatt opp igjen en stor interesse jeg hadde som barn, nemlig tegning og fargelegging. Bare at nå tegner jeg ikke, bare fargelegger andre sine tegninger. 


Og så har jeg bøkene da. Hva skulle jeg ha gjort uten bøker, jeg bare spør. Så jeg  får ikke tid til å kjede meg, når jeg veksler mellom fargelegging, bøker og strikking. 
Familien skal jo også ha oppmerksomhet og pleie innimellom :)) Så det er ikke rart dagene ryker unna. 


Dette er noe av det som har blitt den nye hobbyen.


Ganske typisk for været i dag.

 
                                        Noe av det jeg koser meg med om dagen.
                                                         
                         

                                                         En av bøkene som ligger på vent.

1 kommentar:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Godt å ha deg med! Kanskje går det an å stille deg noen hagespørsmål, når en står fast. Kos deg med den nye hobbien. ps Man trenger ikke fylle ut Robotfeltet, jeg hopper i alle fall over og det funker.