søndag 6. juni 2010

Hurra vi har fått komme ut...

Fuchsia "Göteborgskan" heter jeg


Jeg heter Pelargonium "Goesta" har en flott rosafarge på blomstene mine

Pelargonium "Morfar" heter jeg og jeg lyser opp med min skarpe blomsterfarge


...og her står vi oppmarsjert på rekke og rad vi som har sluppet ut av drivhuset for å friste tilværelsen på verandaen i sommer. Det har ikke vært så veldig varmt hittil, så om natta har vi blitt godt dekket med fiberduker.
Ikke alle av oss har kommet ut enda, de må få nye og større potter før sommersleppet:)



13 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte planter. Det er så kjekt å overvintre dem, og jeg har virkelig fått lyst på drivhus :)

Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Margrethe

Rose Garden Malevik sa...

ja nu är det nog sommar på riktigt :)
Håkan

potentilla sa...

Så deilig. Her må vi nok vente litt noen og hver...

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Å mange flotte pelliser du har.
Så nydelig den store
med brokete blad. Hva heter den ?
Min pelliser og fuchsiar
blir satt ut i morgen.
He en fin uke i hagen :))

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg :-)
godt dei fekk kome ut..

Kristin Aurdal sa...

Så flotte pelliser du har. Den rosa hadde en nydelig farge.
jeg har fått et snev av pellisdilla i år, og har flere selvsådde som står i knopp. Gleder meg til de spretter ut.

krepsemor sa...

Mine pelargonier har stått ute lenge nå, og det har gått helt fint! De har vokst noe enormt også! Blomsterknupper er på vei hos de fleste nå! For en nydelig fuchsia du har der!

josimo sa...

Så flott og frodig det er hos deg,mye lekkert!!

Elin sa...

Oiij...du har fått inn bilder igjen...gratulerer.
Så da fikk vi tatt en titt på de flotte plantene dine.
Mine pelargonier har stått ute en stund nå og det har gått greit....har flyttet de inntil husveggen enkelte netter bare.
Ha en fin og frodig uke !

Anonym sa...

Så fiiint,nydelige planter. :))))

Mariann sa...

Her var det jo riktig frodig allerede, plantene er jo godt i gang med blomstringen. Håper du slipper å dekke de om natten særlig mye lengre.

Ha en fin uke.

Mariann S sa...

pellisar og Fuksiaer har eg ingen av, men eg ser at du har veldig mange flotte :) Kanskje, om eg ein gong får drivhus, vil eg og ha nokre sånn... kanskje ;)

Ruth sa...

Så mange flott planter. Mine sliter litt og fuchsiaplanten min tok selg veldig nær av de to frostnettene vi plutselig fikk etter at vi hadde hatt tropevarme i to dager.

ER det ikke fært å være så pysete med bilder? DH blir sur på meg av og til og jeg føler meg ganske så barnslig, men jeg liker rett og slett ikke å se meg selv på fotografier. Nei Elsa, vi får ta oss sammen!!! (ler)