lørdag 4. juni 2011

Sommer, men ikke sol.....



Bildene er tatt i fjor sommer på Romsdalsmuseet.


Ja da er vi kommet til juni. Sommeren kommer i små porsjoner, sånn som igår da vi hadde over 20°C og glimtvis sol. I dag så regner det igjen, noe som kom i veien for planer jeg hadde lagt for dagen. Jeg hadde nemlig tenkt å kverke noe ugress i beda, men jeg er som katten - jeg liker ikke å bli våt. Så derfor har jeg holdt meg inne i varmen og skrollet frøkataloger. T&M og Impecta fristet med tilbud på alle frø, og da våknet frøkremmeren til live. Så nå har det gått en bestilling til hver, en til øst og en til vest. Skal også sende en bestilling over dammen til SummerHill Seeds.

Før helga begynte jeg å rydde og vaske litt i drivhuset. Rev ned den gamle bobleplasten og fikk vasket vekk døde småfluer etter vinteren. Må notere bak øret å kjøpe ny bobleplast til høsten så jeg får hengt før vinteren kommer.
I går var jeg MR på Medi3. Spent på hva som kommer ut av den. Kjørte forbi Plantasjen to ganger uten å stoppe, var ikke fristet heller. Så hagegenet henger nok litt etter enda.

Når det ikke ble utejobbing så får jeg se om jeg får tatt kverken på noen hybelkaniner som har stukket seg unna. Så har jeg en bokhylle som skulle vært ryddet, den renner over av bøker.

Ha en fin lørdag folkens:)

Ingen kommentarer: