fredag 27. januar 2012

Det ble en såøkt i dag også...

MORINA longifolia



LAVATERA arborea

Dette ble sådd idag:
HUMULUS japonicus Variegated ( sådden er satt ut i drivbenken) Summer Hill Seeds
LAVATERA arborea Variegated,( frøa lå i vann ett døgn før såing). Summer Hill Seeds
LYCHNIS "Hutchinson's Cream" ( sådden er satt ut i drivbenken) Plant World Seeds
MALVA alcea, Rosenmalva "Fastigiata" ( sådden er satt ut i drivbenken) Impecta
Ornamental Pepper " Fish"
Ornamental Pepper "Jigsaw"
Ornamental Pepper " Purple Flash"
Ornamental Pepper "Shu" Variegated
Ornamental Pepper "Tricolor Variegated".
Alle pepperfrøa er kjøpt fra Summer Hill Seeds.

Dette spirer i dag:
Blodbeger, yesss, små spirer på vei opp
Geranium maderense
Campsis
Abutilon


5 kommentarer:

Villrose sa...

Noe så spennende! Klarer jeg å holde fingrene unna Summer Hill Seeds?

Unknown sa...

Takk for besøk. Jeg trengte en pause fra PC'en, men nå begynner det å bli bedre og jeg bobler over av ideer til nye bloggposter. Heldigvis er været bedre også, i alle fall med tanke på helsen min.

Får nesten vårfornemmelser når jeg titter inn til deg her! Lykke til videre og god helg :-)

orchis sa...

Morina er så utrolig fin, men dessverre trivdes den ikke hos meg. Lavatera arborea ligner veldig på en villplante vi har her. Staselig vekst!
God helg.

Vivishagerom sa...

Det er spennende å så! Veldig flott bladverk på den du hadde bilde av! Ha en flott lørdag.

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Held og lykke med dine frø.
Jeg er endnu ikke kommet i gang med at så. Jeg venter nok en 14 dages tid endnu.
Tak for kigget.